نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7049
-
الف
+

بازیگر نقش «سلمان فارسی» انتخاب شد

«حسین کرمی» رئيس مركز سيمافلم از انتخاب شدن بازیگر نقش «سلمان» در سریال فاخر «سلمان فارسی» خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، در حالی که چندی پیش خبر انتخاب شدن «شهاب حسینی» به عنوان کرکتر «سلمان فارسی» در فضای مجازی منتشر شده بود، «حسین کرمی» رئيس مركز «سيمافیلم» از انتخاب گزینه نهایی برای بازی در نقش «سلمان فارسی» خبر داد.

به گفته کرمی زمان زیادی برای انتخاب بازیگر سریال سلمان فارسی گذاشته شده چرا که گزینه های متفاوتی مورد بررسی قرار گرفته است.

این در حالی است که تاکنون نام بازیگر کرکتر «سلمان فارسی» فاش نشده و قرار است به یکباره به همه رسانه‌ها این نام اطلاع رسانی شود.

از سوی دیگر رئیس مرکز سیمافیلم فقط به این جمله اکتفا کرده که یک بازیگر حرفوی این نقش را بازی می‌کند. این در حالی است که گمان می رفت به دلیل شرایط خاص این کرکتر ، ممکن است از بازیگران ناشناس و غیر معروف استفاده شود.

همچنین وی اعلام کرده است که در این سریال از بازیگران خارجی هم استفاده می‌شود و هم اکنون مصروف بستن قرارداد با بازیگران خارجی هستند.

گفتنی است که سال گذشته در فضای مجازی این خبر پیچیده بود که «شهاب حسینی» قرار است نقش سلمان را بازی کند اما مدتی بعد یکی از عوامل سریال این خبر را تکذیب کرد.

داستان سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» از ابتدای تولد سلمان شروع می‌شود و تا اواخر عمر نبی مکرم اسلام ادامه دارد.

این سریال به کارگردانی «داوود میرباقری» به مهم‌ترین اتفاقات تاریخ می پردازد اما قصه به‌گونه‌ای برای مخاطبان روایت می‌شود که هم با یک اثر تاریخی رو به رو شوند و هم این‌که قصه برایشان شیرین و دوست‌داشتنی باشد.

به گفته رئیس سیمافیلم، تولید سریال فاخر «سلمان فارسی» از ماه قوس(آذر) سال روان آغاز می‌شود و  قرار است در سه فصل شامل «فصل اول: ایران قبل از اسلام»، «فصل دوم: بیزانس» و «فصل سوم: اسلام» ساخته شود.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید :

آخرین خبرها از بزرگترین پروژه تاریخی فلمسازی ایران

بازیگر نقش اول سریال «سلمان فارسی» یک سلبریتی نیست!

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر